Címoldal | Kosár tartalma | Jogi közlemény | Fórum | Csomagküldés díjszabása | Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Új hirdetés




Minden cucc
PC cuccok
- Komplett PC (4)
- Laptop cuccok (43)
- Alaplapok (4)
- Proccok (22)
- Memóriák (28)
- Videóbigyulák (9)
- Nyomatók (19)
- Hálózati kellneked (19)
- Monitorok (2)
- Egyéb cuccok (92)
- Madzagok (89)
- Hangbigyók (4)
- Vinyók (7)
- Antik és baró (2)
HiFi cuccok
Hanglemezek
Autóalkatrész
Motoralkatrész
Kertigép alkatrész

Minden város
Budapest
Szentes
Balatonmagyaród
Postán
Apróhirdetés



Lista nézet


2012. augusztus 21. 20:24 Ninja meg a Honda... Miért nincs friss videó a motoros szekcióban?
Jelenleg két szálon megy a szopóroller a műhelyben - vagyis most egy sem - mert erre a hétre szabadságot vettem ki, így csak jövő héten megy tovább a buli. De jó hír, hogy most legalább van időm postolgatni és a srácok is nyugodtan bonthatnak egy XL 500-as Hondát meg egy Suzuki SG 250 gépet, közte egy Rigával a rend kedvéért :)

Az egyik szál, a Ninja (ZXR 250):

Szerintem a fő probléma az, hogy ez a motor tudja, hogy amíg nem hallottuk tiltásig forogni a blokkját, nem szedjük szét... talán azért nem indul, hogy a bekövetkező véget késleltesse.

Adva van egy XZR 250 váz, kb. 94-es lehet. Adva van egy blokk, 89-es. Beszereltük a blokkot a vázba, elindítottuk, működött. Mivel a karburátorból orrán száján folyt a benzin, szétszedtük, tömítéseket cseréltünk, de ekkor már nem indult. Azóta elég sok dolgot ellenőriztünk, javítottunk, de még csak nem is pöffen:

- henger és dugó kopás mérése (2-3 század amúgy)
- szelepek tisztítása
- szelepek beállítása gyári értékre
- vezérlés többszöri ellenőrzése
- gyújtáselektronika cseréje (2 másikkal is próbáltuk)
- szikra van
- üzemanyag van (a gyertyánál is)

Jövő hétre felvértezem magam valami speckó műszerrel, amivel a gyújtást alaposan átvizsgálom, de addig ez a project jegelve van.

A másik szál egy régebbi klasszikus, Honda CB 750 C:

Voltam olyan bátor és saját használatra egy motorhibás, ám friss műszakis kecskét vettem, mert gondoltam az én tudásomnak semmi nem lehet akadály :D Túl van a gép egy főtengely felújításon, siklócsapágy cserén, ezt mondjuk gépműhelyben csináltattam és a történet egy külön postot megérne... de nem akarom magam megint felidegesíteni rajta, talán hagyjuk is az egészet. Hengerek frissen honolva, dugók új gyűrűt kaptak, szimmering csere, stb. stb. Maga a gép nem volt lelakva amúgy, szinte minden felújított rajta, új gumik, szép krómok, pofás az egész, csak a motorját nem tette rendbe senki. Szóval ott akadt el ez az ügy, hogy az új gyűrűkhöz a dugót kicsit módosítani kellett (szélesebb az új gyűrű), viszont az olajlehúzó gyűrű sehogy nem fért a hengerbe... Nem pusztán szorult, hanem túlméretes volt a hengerhez a rugós része... hogy megoldást találjunk rá, a rugós rész méretét csökkentettük, így még bőven szétnyomta az olajlehúzó gyűrűket, de már befért a hengerbe a dugó. Na ezt nem kellett volna, hanem visszavinni az egészet oda, ahol dugó "hornyait" esztergáltattuk. Pár száz kilométer után a motor olyan füstölésbe kezdett, hogy egy rosszul beállított MZ se érne a nyomába. Tehát a gép most megint darabokban, Karcsi holnap viszi vissza a hengersort dugókkal együtt a mesterhez, aki a gyűrűzést végezte rajta... de ugye az nem 5 perc, főként, mert egy gyűrűszett 4-5 nap mire megérkezik. Szóval jövő hétnél hamarabb abból sem lesz semmi, így a rögtönzött nyaralásra a Czetkát vittem magammal, az legalább szuperul működik :D
Hozzászólás írása

Hozzászólás:

[ moderátor vezérlők mutatása ]
karcsi
karcsi 
#2 - 2012.08.22. 12:31:30 (54 hónapja)
Előre láthatólag Mini Riga lesz.
precskolaci
precskolaci 
#1 - 2012.08.21. 22:21:07 (54 hónapja)
Mien riga lesz?


webcam







Az oldal üzemeltetője a BlueBrand Kft.